вівторок, 30 вересня 2014 р.

Борис Акунін – «Турецький гамбіт»



Почав читання: 15.09.2014р. Закінчив читання: 17.09.2014р.


«Якщо вже почати знайомитися з творчістю автора, то після першої книги треба одразу починати читати другу», так одного разу я подумав і узявся читати «Турецький гамбіт» Бориса Акуніна. Одразу мушу сказати, що перша книга «Азазель» мені сподобалася дещо більше, але воно і не дивно, історична тематика цієї книги трохи ближча мені аніж історія російсько-турецької війни. Проте майстерність автора аж ніяк не постраждала він зміни декорацій чергової книги. Я не буду говорити прості і банальні речі про закручений сюжет, постійне тримання в напрузі і усе таке інше. Як на мене, я це помітив ще читаючи першу книгу, найголовніше у творах Акуніна це дуже точна історична достовірність. А саме це мені і найбільше подобається в книгах: можливість з головою поринути в якийсь інший світ, змістити реальність, відкрити портал у паралельний всесвіт і кардинально змінити своє життя. На цей стрибок між чорних слів на білих листках ще треба наважитися. Я узагалі вважаю, що для читання потрібна ще та мужінсть… Але чим майстерніший автор, тим простіше і легше тобі пірнати в книгу. В цьому сенсі Борис Акунін, досвідчений дилер, який проведе і покаже де і як краще заглиблюватися в цей наркотично-книжковий світ. По його книгам, ти зіслизаєш у іншу реальність, не провалюєшся як Аліса в кролячу нору, а саме легко і просто ковзаєш. І саме завдяки такому легкому зануренню, книги Акуніна так легко і просто читаються.

Немає коментарів:

Дописати коментар