субота, 31 грудня 2011 р.

Підсумки 2011 року


Закінчуючи читальний рік, хочеться зробити маленькі підсумки. По-перше виявилося, що я страшенний лінюх і за рік прочитав всього лиш 27 книг. Це надзвичайно мало і відверто кажучи я чекав кращого результату від себе. Буду сподіватися, що в новому році я виправлюся, буду читати більше і якісніше. По-друге варто зазначити що по кількості тегів у цьому році безсумнівне лідерство належить Чарльзу Буковскі, він же є для мене автором року. Книг Буковскі я прочитав в цьому році аж три, але на п‘яти наступає йому Хуліо Кортасар, якого я читав і менше, але враження від нього просто гігантські. Саме тому «Гра в класики» Кортасара, перемагає в номінації книга року.
Також хочеться згадати про розчарування року. Безсумнівно це Вовчик Сосюра і та псевдо-писанина яку через недостачу освіти називають літературою. Сподіваюся в новому літературному році таки книги обходитимуть мене десятою дорогою.
Щодо загальних тенденцій: то очевидно я почав читати менше укрсучліту і більше класики та історичної літератури. Не знаю чи це «вікові зміни» чи просто так сі стало, але вважаю що то на краще. :)
У будь-якому випадку, більше гарних книг в новому році не завадить!

Немає коментарів:

Дописати коментар