субота, 31 грудня 2011 р.

Володимир В‘ятрович – «Історія під грифом секретно»


Почав читання: 15.12.2011р. Закінчив читання:27.12.2011р.
Коли я побачив цю книгу в книгарні, то просто не міг втриматися щоб її не купити. І байдуже що більшість з історій описаних в книзі я читав раніше на сайті «Української правди», насправді цю книгу я купував не для себе, вона належить до категорії тих, які варто передавати у спадок.
Відкриття архівів КГБ в Україні спровокувало хвилю кандидатських і докторських дисертацій на «закриті» раніше теми, але мені, як пересічному українцеві, то байдуже. Я хотів у простій і доступній формі прочитати про події моєї історії, які раніше приховувалися. І Володимир В‘ятрович дав мені таку змогу, його книга, написана в формі невеликих розповідей на тематику історичних подій минулого століття, це саме той місток який може зв‘язати маси простих українських громадян з академіками, істориками, інтелігентами, які описують події, роблячи з них історію.
Скажу відверто, нічого нового я для себе в цій книзі не знайшов. Всі описані події мною знані і обмірковані. Якихось нових фактів, детективних сюжетів чи неймовірних одкровень я не зміг знайти, проте це і не дивно, адже я намагаюся якомога глибше ознайомитися з цими подіями і прочитати всі більш-менш якісні праці про період між Першою і Другою Українськими Революціями. Але зібрання всіх цих історій в одній обгортці, під однією книгою – це саме та подія якої так довго не вистачало українській історичній літературі. Мені вельми приємно, що є такі люди як пан Володимир В‘ятрович, який не корчачи з себе «крутого професора», займається справжніми архівними дослідженнями, не цурається писати про історію просто і доступно. Сподіваюся, колись настане час коли я зможу сказати це авторові особисто, а поки буду рекомендувати до прочитання його книгу «Історія під грифом секретно».

Немає коментарів:

Дописати коментар