середу, 13 вересня 2017 р.

Сашко Ушкалов – «Жесть»



Почав читання: 10.09.2017  Закінчив читання: 12.09.2017

Раніше в моєму житті було купа всіляких трешових історій. Якось ми з компанією неформалів з мого універу пішли гуляти в Солом'янський парк, пити дешеве вино і взагалі розважатися так, як тільки можна розважатися, коли тобі 19 і ти їбанутий на всю голову. Якось неочікувано в дальньому кінці парку ми побачили дірку в паркані і вирішили перевірити, що там знаходиться. За парканом виявилася лікарня, а саме задній двір лікарняного моргу. Стіну цього самого моргу, змурованої з білої обшарпаної селікатної цегли, підпирала новесенька труна, оббита зовні якимось велюром, а зсередини ще якимось іншим, невідомим ні науці, ні п'яним неформалам, матеріалом. Як тільки я побачив цю труну, я зрозумів, що так просто повз неї мої друзі не пройдуть. Серед нашої тусовки був гот з пафосним поганялом "Блек" який завжди ходив в довгому чорному плащі і капелюсі з полями, чим мені дуже нагадував Ван Хельсинга з однойменного фільму. Попри всю свою "готичність" Блек був ще тим бовдуром і часто робив веселі і ідіотські вчинки чим страшенно засмучував свою дівчину, Ксюшу, маленького зросту світловолосу дівчинку з божественно красивою дупою і начитаною головою. Проте за секунду до того, як Блек побачивши цю труну, швидким кроком  хотів рушити до неї, його випередив маленький і вертлявий панк з не менш промовистим прізвиськом "Рєпка". Це шизофренічне чудо, вдягнене в косуху, чорні джинси на яких бовтався велетенський іржавий ланцюг, який би посоромився носити навіть мій пес Шарік, але точно не соромився носити Рєпка. Так от у всіх цих обладунках, з диким реготом Рєпка ломанувся до труни і заліз в неї, вмощуючись зручніше. Командним голосом він скомандував "Хлопці, закривайте". Не довго думаючи, ми з Блеком взяли кришку труни і накрили нею Рєпку. На кришці були зручні маленькі замочки, які ми тут же на місці і замкнули так, що самостійно наш панк-покійник вибратися не міг. Рєпка в труні почав вдавати зомбі намагаючись вибратися, так що труна підстрибувала і здавалося зараз впаде. Ми сміялися, а бідолашна Ксюша, яка була самою адекватною з нас усіх і цим мені страшенно подобалася, тільки сумно промовила "довбойоби…" Ми випустили "мерця" який тут же ж на місці почав ділитися з нами історією про те як побував "на тому світі". І вже коли ми йшли геть з цього дворика біля моргу я обернувся і побачив, що в вікні весь цей час стояла перелякана медсестра і дивилася на нас.
Для чого я вам це все розказую? Ця історія цілком могла б потрапити в збірку "Жесть" Сашка Ушкалова і дуже навіть би вписалася.

Немає коментарів:

Дописати коментар