понеділок, 12 вересня 2016 р.

Роджер Желязни - "Хроніки Амбера"

Почав читання 25.07.2016р. Закінчив читання 31.08.2016р.
Я вперше прочитав цю книгу ще в дитинстві. Мені тоді було років 10 чи 12 напевно і я читав усе, до чого дотягувалися руки. Тоді вона здалася мені надзвичайно цікавою, я зібрав всю серію, а це не багато, не мало 10 книг. В буремні 90-ті коли батьки не дуже хотіли витрачати гроші на книги, це було справді досягнення. Але я ніколи б навіть не подумав, що ця книга настільки сильно вплинула на мене. Зрозумів цей вплив я тільки зараз, коли перечитував всю серію. Я наслідував багатьом речам з книги, поведінку головного героя перших 5 книг, Корвіна, я взяв за основу свого спілкування з людьми (тут варто зазначити, що не не дуже добре вплинуло на ставлення оточуючих до мене :) ), кольори які носив Корвін надовго стали моїми улюбленими. Та що там говорити, якщо навіть моя професія - прямий наслідок цієї книги. Головний герой 5 останніх книг Мерлін, син Корвіна, програміст, який створив неймовірний симбіоз ком'ютерних технологій і магії. Чесно скажу, читаючи цю книгу зараз, в свідомому віці, я дещо перелякався тому впливу який мав на мене цикл романів Роджера Желязни. Не думав, що так можу піддаватися впливу, добре що це був вплив книги, а не чогось поганого.
"Хроніки Амбера" - це приклад дійсно якісної фантастики, яку варто перечитувати знову і знову, кожного разу відкриваючи для себе щось нове і цікаве. Я принципово розглядаю весь цикл, як одну книгу, хоча насправді він складається з 10 книг. Проте всі вони так тісно поєднані між собою, що почати читати з середино точно не вийде. Тому і ділити їх на 10 окремих творів я не бачу потреби. Десь я читав, що Роджер Желязни почав писати продовження цієї історії, але не всиг закінчити її і помер, його товариш закінчив цю історію за нього, тож думаю найближчим часом я прочитаю і це продовження.

2 коментарі:

  1. продовження вийшло не дуже. на жаль

    До речі видавництво Богдан видає Хроніки українською. На форумі вже буде 3-4 книги

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я бачив в книгарні перші дві книги українською. Планую коли вийде вся серія придбати собі для колекції :)

      Видалити