вівторок, 24 березня 2015 р.

Маргарита Сурженко – «АТО. Історії із Сходу на Захід»



Почав читання: 07.03.2015р. Закінчив читання: 08.03.2015 р.


Зазвичай я стараюся не читати таких книг – свіжоспечених, себто написаних по свіжих враженнях від важливих подій, що відбулися у автора на очах. Такі книги або ятрять незагоєні рани, або розказують про емоції які поки не вляглися, а тому поки не повинні описуватися. Проте ця книга стала виключенням. Психологія людей-зі-сходу цікавить мене не перший рік, то ж я не міг пройти повз книги яка описувала історії переселенців – втікачів чи то від війни чи то від самих себе. Скажу відверто я не маю ніяких ніжних почуттів до переселенців, я не вважаю їх бідними і нещасними людьми які через лиху долю змушені шукати кращого життя за межами рідних міст. Для мене це не історія знедолених, а історія сліпих. І найцікавіше, як на мене, це те, як авторці вдалося точно передати оту зміну характерів персонажів, цей злам, надрив свідомості… Тонкість у описах цього процесу просто неймовірна, відчуття авторкою тематики на рівні бога, а саме це і є запорукою гарного тексту. Кілька простих історій, не таких уже і незвичайних для наших теперішніх умов, але при цьому переданих так майстерно, що просто об край душ головних героїв можна різати папір.
Книга однозначно варта того, аби бути прочитано.

Немає коментарів:

Дописати коментар