середа, 17 грудня 2014 р.

Артемій Троіцький – «Back to the USSR»



Почав читання: 01.12.2014р. Закінчив читання:09.12.2014р.


З рокерів виростають розумні люди, завжди доводив я оточуючим, ніби виправдовуючись за свій зовнішній вигляд: за волосся по плечі, косуху і футболку з якимось монстром. Так, ми бунтуємо, ми не погоджуємося, робимо все навпаки і ламаємо уставлені норми і правила. Але це здоровий людський нігілізм, який потрібен кожному суспільству. В часи срср з таким культурним явищем як «рок-музика» боролися, а тепер погляньмо де зараз союз, а де рок.
Що цікаво, Артемій Троїцький в своїй книзі спогадів про радянську рок-музику говорить саме про це і майже моїми словами. Звісно на перший погляд, може видатися, що в книзі лише занотовані ключові події, фестивалі, виступи гуртів, дати їх створення чи розпаду. Але якщо копнути трохи глибше, то одразу стає зрозуміло, що це хроніка культурного спротиву, життєпис рок-революціонерів тих часів.
Пам’ятаю, як в роки моєї «буремної молодості» я дописував для одного підпільного видання, а точніше інформаційного самвидавного листка, і одна з статей, що я написав називалася пафосно і зі смаком: «Звідки пішов рок», або «В усьому винувата Велика Французька Революція» В цій статті я з властивою мені наївністю і без письменницького таланту, намагався пояснити, що феномен рок-музики спричинився до ідеї революційної зміни суспільства чи не менше за ВФР. Артемій Троїцький на відміну від мене, письменницький талант має, тому його книга і читається легко і просто. Вона дає можливість поринути в другу половину минулого століття, відчути чим жили молоді революціонери того часу. Беззаперечно книга варта до прочитання!

Немає коментарів:

Дописати коментар