понеділок, 31 грудня 2012 р.

Підсумки 2012 року



За доброю традицією спробую підвести підсумки року. Перше що приходить в голову коли я озираюся на літературний рік що минув, це те що у мене були явні проблеми з вибором що ж читати. Я постійно задавався цим питанням, був у постійному пошуку хороших книг. Як наслідок – трохи більше прочитаних книг у цьому році, аніж у минулому, але набагато більше невдач – книг які було нецікаво читати.
Я точно не можу поки зрозуміти японську літературу, а Харукі Муракамі взагалі стає для мене анти письменником року – як виявилося це просто розрекламований бренд, що на перевірку виявився досить недолугим. Дещо кращі враження від іншого японця – Натцуме Сосекі, але і він мене не вразив, просто рівна і чітка писанина.
Зате я точно закохався у сербську літературу, Богумил Грабал, Мілорад Павич, Михайло Пантич та багато інших – це найкращі спогади про прочитані твори у минулому році. Я вкотре переконався що сербська література мені близька і цікава. Знову задумуюся про ідею почати вивчати сербську аби читати нею в оригіналі. Сподіватимуся що в новому році у мене стачить на це сил і часу.
У цьому році я менше читав історичної літератури і більше літератури 20-го століття. Ця цікава тенденція, яку я поки для себе не зміг пояснити, відкрила для мене багатьох чудових авторів. Тож буду сподіватися що не втрачу темп і запал і в новому році прочитаю ще більше гарних книг!

3 коментарі: