вівторок, 12 лютого 2013 р.

Тарас Завітайло – «Зброя вогню»



Почав читання: 10.02.2013р. Закінчив читання: 11.02.2013р.
В дитинстві я читав фентезі цілими пачками, за два тижні міг проковтнути 6 томів Желязни чи МакКефрі. Я досі згадую ті часи як найкращі в моєму житті. Проте з часом необхідність читати «більш серйозну літературу» почала давити на мене сильним суспільним тиском і фентезі непомітно відійшло на другий план. Сьогодні фантастична книга для мене це можливість розслабитися і повернутися в минуле, знайти там щось давно втрачене, той дитячий інфантилізм який постійно прослизає поміж пальцями і кудись тікає. Єдине чого мені не вистачало в моєму дитинстві це саме українського фентезі, так я виріс ще в ті часи коли читати можна було або бібліотечно –совкові «Тереодори з Васюківки», або російськомовні видання класиків фантастики. А коли в книгарнях почали з‘являтися хороші українські фентезійні книги мене вже більше цікавили спідниці продавчинь в книгарнях ніж книги (хоча чи вірю я в те що я зараз кажу?)
Може тому книга Тараса Завітайла викликала в мене таку бурю емоцій? Бо козаки-характерники, опирі і вурдалаки це ж саме те чого мені в житті не вистачає, це саме ті історії  через яких хочеться терміново заводити дітей, щоб потім їм читати книги.
Я справді дуже жалкую, що в часи мого дитинства мені не траплялися такі твори, проте може це і на краще. Перемішуючи Кафку, Кортасара і українське фентезі, може вийти дуже цікавий коктейль в моїй голові.

Немає коментарів:

Дописати коментар