неділя, 19 грудня 2010 р.

Чарльз Буковскі – «Поштампт»

Почав читання: 04.12.2010  Закінчив читання: 14.12.2010
Всі навколо мене говорять про Чарльза Буковскі, принаймні ті хто вміють говорити і читати. Це був саме той момент коли сперечатися було б беззмістовно. Довелося прочитати. Перше що приходить на думку про цю книгу, це те, що я не розумію що власне, усім так подобається? Дивні описи роботі на поштамті мене не дивують, так само як бажання пристаркуватого алкоголіка трахнути чергову жінку. А власне крім цього в книзі більше нічого і не має. Монотонна книга де розділи міряються жінками, з початком розділу в Генрі Чинаскі нова жінка,в кінці розділу вона його кидає і наступний розділ з наступною вагіною, а саме так він жінок і уявляє.  Нудність роботи на пошті і ідіотичність начальства теж не видається мені достатньою причиною для написання книги. Тоді що? Що змусило мене закінчивши читати цю книгу Буковскі одразу ж почати читати наступну? Досі не можу знайти відповідь на запитання чому мені хочеться читати ще. Може у цьому і полягає геніальність автора? Автора який пройобування власного життя підніс до рівня божественної істини, створив з цього процесу дику квінтесенцію лайна, сексуальності і морального збочення. Герой Буковскі, а точніше він сам, просто засунув мрії куди подалі і почав бухати, бо цього цілком достатньо для щастя.
Стало зрозуміло звідки брали натхнення режисери і сценаристи які створили серіал "Californacation", вони просто начиталися Буковскі. Принаймні суть у книзі і серіалі одна і та ж: бухло, жінки і творчість, або її відсутність.  Наскільки я розумію, сезон серіалу дорівнює книзі Буковські, побачимо що буде коли книги закінчаться.
16.10.2010

5 коментарів:

  1. прочитала Буковскі "Поштампт" за кілька годин сидіння на лавці в Києві в очікуванні зустрічі з людиною. хм. як на мене книга порожня. жодних суттєвих метафор чи порівнянь. нечітка сюжетна лінія. одноманітні персонажі. якось сіро. жодних яскравих плям. де інформативний меседж? де бажання щось донести? як на мене, це виглядає, як звіт про окремий період життя. опис до деталей. мені не хочеться "читати ще" - я в тому не бачу змісту. в ньому я розчарувалась. направду. імхо

    ВідповістиВидалити
  2. Знаєш, мені теж не сподобався "Поштамт", але було щось таке в самому стилі Буковскі що мені дуже імпонувало, тому я вирішив прочитати іншу його книгу "Жінки" і вона мене вразила наповал.

    ВідповістиВидалити
  3. думаєш, і мені варто спробувати?

    ВідповістиВидалити
  4. Не знаю чи варто, але впевнений що Буковскі це не той автор в якого можна "закохатися" з першого погляду, його треба довго смакувати.

    ВідповістиВидалити
  5. хм. ну тоді за кілька днів чекай відповідь. я візьмусь прочитати. побачимо, наскільки співпадають/різняться наші погляди на літературу ;)

    /можливо, після звернусь до тебе за порадою :)

    ВідповістиВидалити