понеділок, 3 листопада 2014 р.

Ганс фон Дах – «Тотальний опір. Інструкція з ведення малої війни»



Почав читання: 07.10.2014р. Закінчив читання:16.10.2014р. 

Трохи важко ставити цю книгу на один рівень з усіма іншими книжками з мого списку, бо це не формат «прочитав-забув» , це книга яка відтепер лежатиме на тумбочці біля мого ліжка, яку я буду читати як підручник, як конспект. І це не просто якась моя забаганка, не данина мілітарній моді чи бажання комусь щось довести. Це питання виживання, особисто мого, моєї родини, моєї нації.
Я не уявляю собі як би ще рік назад я, їдучи в метро читав би про те, як потрібно організовувати диверсії на залізниці чи підкладати вибухівку під склади зі зброєю супротивника. А зараз дядечко, що через моє плече заглядає в книгу Ганса фон Даха, намагається вивернути шию, аби розгледіти автора цієї, безперечно корисної книги. Ні в цій книзі немає нічого аж такого секретного. Нічого такого, чого б не можна було б зрозуміти самому за пів року- рік бойових партизанських дій. Але хтось платить за ці знання життями друзів, а прочитавши книгу майора Швейцарських збройних сил, ці знання можна отримати набагато простішим шляхом. І я сподіваюся, що якнайширші кола населення ознайомляться з цією книгою і отримають з неї неоціненний досвід ведення так званої «малої війни».

Немає коментарів:

Дописати коментар